joi, 10 iunie 2010

Astazi am avut nevoie de tine.Am ajuns in fata cladirii putrand ciorapi si fusta neagra pe o caldura mistuitoare la ora2.Aveam sandalele alea care ma faceau sa fiu asa de inalta cat tine.
Tremuram si inghiteam in gol.Din instinct mi-a venit sa te sun, sa imi spui ca altadata" honey cill,o sa fie bine "Am mai inghitit inca odata in gol si am simtit cum lacrimile imi invadau ochii si eu ma luptam cu ele, si cu mascara.
Ma plimbam in sus si in jos cu telefonul in mana pentru ca mai aveam o jumatate de ora pana la interviu, asa ca defilam in fata cladirii in soare.
Am sunat-o pe mama si ea era foarte ocupata la serviciu,nu putea vorbi.Ma sunat ea in cateva minute i-am auzit vocea si m-am linistit.I-am spus ca nu vroiam sa intru in cladire inainte sa vorbesc cu ea.Intotdeauna familia o sa-mi fie alaturi oricat de departe ar fii.
Stiu ca ai fi fost mandru de mine si mi -ai fi spus "vezi?ti-am spus ca o sa reusesti".Imi amintesc cand am venit dupa tine si am iesit in oras,cand am luat primul salariu de cand sunt aici.
I-am promis lui Naomi un suc din salariul de la televiziune pt tips-urile date inainte de interviu:)
Dar tu?Cum poti sa ignori tot ce-a fost cand eu te stiu ata de bine?Unde poti sa te ascunzi ca sa nu te gasesc cand stiu ca te doare si te inabusesti cu indifereta ca sa treci peste.
Cum poti sa treci pe strada pe langa mine si sa ma saluti?Un simplu "ceau" si mimica fetei tale care o ai atunci cand vrei sa fac pe ocupatul si distantul.Ohh I know u so well!Copilari.

2 comentarii:

  1. Chiar ma bucur pt tine.
    Si nu am trecut pe langa tine pe strada si sa nu te salut :P

    RăspundețiȘtergere
  2. pari o fire puternica nu te lasa...
    lupta si traiesteti viata...
    vreau mai mult optimism, mai multa placere si mai multa dragoste

    RăspundețiȘtergere