luni, 26 aprilie 2010

Nu, nu mai pot sa stau dreapta pentru ca lumea sa schimbat.Sunt gaba si nu mai pot pasi pe tocuri.
Respir atat de greu si rar si imi este pieptul negru si bolnav.Cum sa respir cand mirosul pielii tale a disparut?mireasma diminetilor si serilor mele?
Minti Enrique! minti la radio cand spui cu zambetul pe buze: I'm not in love it's just a face that i'm going through. Si tu care iti plimbi cainele pe strada impreuna cu iubita hmm prostii...!
Lacrimile sau terminat demult.A ramas... nici nu stiu daca a mai ramas ceva.
Oricat de mult ne-am indeparta de drumul nostru ceva o sa ne aduca inapoi.O sa simti cum te tarasti peste mizerii si pietre care le-ai ridicat in drumul tau, sau zbori cu viteza supersonica naucit de ce se intampla.
Ce cuvinte as putea sa scriu care nu s-au scris?Ce am trait numai eu si omenirea intreaga nu a trait?
Mai spune-mi o poveste cu celule si neuroni mai fascineaza-ma cu vorbele tale,iar eu o sa te mint ca inteleg si o sa te privesc in felul meu bucurandu-ma ca esti langa mine.
O sa mai simt ca timpul sa oprit si ca nimic inafara de NOI nu exista.
Pianul?o sa mai sune asa?.Speack Softly Love, ascult in mintea mea si ma cutremur.Cuvinte nu pot sa rostesc,suferinta ma cuprinde pana in celule si ma scurg printre vise.
Maine e o alta zi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu