luni, 29 iunie 2009

TU cum iubesti?

Tu cum iubesti cand iubesti ce iubesti? Iubesti cu toata fiinta ta cu tot cugetul tau si cu toata puterea ta? Sti ca fara ea/el nu o sa mai poti respira?clipi?nu te mai poti ridica?nu mai poti pasii ?manca?traii? Daca toate acestea le-ai putea face atunci nu te mai amagii singur/ă. DE CE sa iti pierzi timpul, banii si sentimentele in relatii inutile fara nici o finalitate? Daca simnti ca persoana de langa tine nu te intelege, nu te sprijina, Pentru Ce sa continui? AAA DA DIN OBISNUINTA, si din comoditate, comoditatea de-a nu-ti lua lucrurile si a pleca. Din obisnuinta care te-a robit soptindu-ti ca este prea tarziu. NU, NICIODATA nu este prea Tarziu!!! Nu este prea tarziu sa-ti vezi mai departe de viata ta, sa te bucuri de tine lasand in spate lucrurile care oricum nu aveai de gand sa le continui. Si atunci ma intreb DE CE isi pierd oamenii timpul cu relatii inutile?

5 comentarii:

  1. hey..ceau :)
    nu am blog.mi-am facut cont de blogger doar ca sa pot comenta din cand in cand ce e pe la chirila.
    vad ca-ti place badea.atunci bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. aha. da imi place badea deci avem ceva in comun inafara de tm:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tara aste este plina de oameni care nu isi asuma ceea ce spun. Tu esti inca unul din ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce nu imi asum?sau nu mie imi scriai..

    RăspundețiȘtergere
  5. nu tie unui anonim al carui comentariu l-am sters:)

    RăspundețiȘtergere