luni, 29 decembrie 2008

Cum sa faci asa ceva????

Eram zilele astea intr-un loc public si cand intru pe usa ma striga mama fostului meu prieten,( cu care eu ma intelegeam bine inainte sa fiu cu el).Dupa complimentele facute despre tinuta mea si normalele intrebari cate milioane si ce firma, mi-a aratat niste poze. Mie nu-mi plac copii mici, nu devin isterica daca vad unul pe strada nu ma incanta cu nimic.
Iau eu pozele alea si il vad pe copilasul fostului meu prieten.
El locuieste in Bruxelles. Am fost impreuna 1 an de zile in care a stat mai mult in tara.Noi ne despartisem dar in primavara. Cand a venit in tara m-a cautat, mi-a adus un cadou ceea ce nu se pre intampla cand eram impreuna:)).M-a suna intr-o seara sa iesim in oras.Am iesit si am vorbit. ......................................................................................................................................
Dupa 2 luni imi zice sora lui ca se insoara. M-am socat!era noaptea tarziu.Nu conta.Mi-am anuntat prietenele, eram distrusa.Nu-mi venea sa cred, nu-mi zisese nimic. Eu nu am vrut sa plec cu el in Belgia. A fost alegerea mea.
Ok mi-am lins ranile si am mers mai departe dar au ramas mici sechele.
Maica-sa ma chemat la el la nunta!! Nu m-am dus logic. Toti ma compatimeau pana m-am enervat si le-am explicat ca nu era de mine fiu'so desii mi-a mancat 365 de zile din viata.
Si acum sa ma cheme sa imi arate poze cu baietelui lui??????????? NUUUUUUUUUU CUM SA FACI ASA CEVA???????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu